Masum 445. Bölüm Fragmanı - 10 Haziran Perşembe

Tarixində dərc edildi 9 İyn 2021
SİLSİLA dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
aznets.info/bil/p7V...

Ishq Mein Marjawan dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
aznets.info/bil/v4k...

YARALI KALBİM dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori...

KÖRDÜĞÜM dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
aznets.info/bil/_hn...

İKİMİZİN YERİNE dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
aznets.info/bil/VXl...

AŞK BİR RÜYA dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
aznets.info/bil/QxD...

YALANCI BAHAR dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
aznets.info/bil/DC9...

SENSİZ OLMAZ dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
aznets.info/bil/xqb...

BENİMSİN dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
aznets.info/bil/nep...

BIÇAK SIRTI dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
aznets.info/bil/ytQ...

TATLI BELA dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori...

MASUM dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori...

GÜZ MASALI dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori...

AH KALBİM dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori...

BİR GARİP AŞK dizisinin tüm bölümlerini izlemek için tıklayın;
www.izle7.com/kanal7/kategori...



Ekranların sevilen günlük dizisi Masum - Saathiya 10 Haziran Perşembe tarihli 445. bölüm fragmanıyla izle7.com'da. Zıt karakterli iki kuzenin öyküsünün anlatıldığı “Saath Nibhaana Saathiya”, “Masum” adıyla Kanal 7 ekranlarında yerini alıyor.

Başrollerini Giaa Manek ve Rucha Hasabnis’in üstlendiği, orijinal adı Saath Nibhaana Saathiya olan Masum ekranlarda fırtınalar estiriyor. Yönetmen koltuğunda Bhagwan Yadav ile Pawan Kumar’ın oturduğu ve yayınlandığı dönemde büyük bir ilgi gören Masum, her gün 16.10’da Kanal 7’de…

Birbirlerinden tamamen zıt olan iki kuzen Gopi ve Rashi’nin hikayesinin anlatıldığı Masum saflığı, sevgiyi ve gerçek aşkı izleyicisine ahissettirecek. Gopi’nin ailesi ölünce dayısı onu evlatlık alır ve onu öz çocuklarından ayırmaz. Gopi, sevecen kalbiyle herkesin dikkatini çeker. Okuma yazması olmayan Gopi, iyiliğin ve sevginin tüm engelleri aşacağını düşünür. Öte yandan Rashi ise annesi Urmila gibi çok akıllı ve açgözlüdür. Hikaye, Kokila Modi’nin oğlu Aham için mükemmel bir gelin arayışı ile başlar. Kokila Gopi’yi gelini olarak seçer. Aham, Gopi’nin okuma yazma bilmediğinden habersiz bu evliliği kabul eder. Gopi ile başlayan bu serüven Rashi için de bambaşka sürprizlere gebedir.

Masumiyetin hırsla harmanlandığı Masum her gün 16:10 ’da Kanal 7 ekranlarında…

Senaryo: Gautam Hegde, Jyoti Tandon, Ved Raj, Bhavna Vyas, Akash Derin
Yönetmen: Bhagwan Yadav, Pawan Kumar
Oyuncular: Giaa Manek, Rucha Hasabnis , Devoleena Bhattacharjee, Rucha Hasabnis, Muhammed Nazım, Vishal Singh, Rupal Patel


Kanal 7 Facebook: kanal7
Kanal 7 Twitter: kanal7
Kanal 7 Instagram: kanal7
Kanal 7 TikTok: www.tiktok.com/@kanal7

Şərh

  • Ztn bu miranın kızının taşıyıcı annesinde bi haller vardı kadının tipi tipe benzemiyo aga

  • Bu dizi gorùp herkes deli olcak

  • Şu Miraya sinir oluyorum bunun yüzünden filimden soğumaya başladım ya

  • Mera yaptığı çirkinliklerinin günahlarının bedelini nasılda ödüyor dahada beter olsun İNŞALLAH.darısı tüm kötülerin başına

  • Bu nikah kiyilanaz aferin be gopi ahem modi güzel bir el sürdün 😆🤗❤❤❤❤👌👌👌👌👍🏻👍🏻👍🏻

  • ahemin olmesine çok üzuldum😔

  • Bence yanlıyorsunuz en güzeli masum

  • Final ne zaman?

  • Sizce sensiz olmazmi dahs güzel masum mu bence masum

  • जिस्म से प्यार करने वाले क्या जाने की खुबसुरती क्या होती है //💖💔💕💘💝❤💖💝💖💝💕💋💋💋🌹❤❤💝💝

  • Bu filmden bıktım Ne zaman biticek

  • Kokilayıda kaçıran kaçırana ya🤣

  • Bir kez de iyi niyetli kimseler gelsin şu filme ne meeranin ne de modi ailesinin basında bela bitmiyo

  • Of gobi ben senin yerinde olsam hemen evlenirim Jaggi yle ben kızım ama Ben Jaggimi seviyorum

  • Şu cahandanin sesi aynı madhunun sesi

  • Çandani Gora yolladymy ya telefonda biri ile konushyordy ya 🤔

  • Masum iğce saçmaladı 😒😕

  • Sakla samanı bulsun Müge anlı 😎😎

  • Modi Ailesinde Şeytanlar azdı bi de bu çıktı

  • Bu gopi hiç olmuyor kayınvalidesi kaçırılmış halde jagi ile evleniyor 💒🤣🤣🤔

    • Zaten kızlarınıda arayıp sordugu yok

  • Bu film bi yıldır devam ediyor deilmi? Bi yıldır problemleri bitmiyo

  • Qopi jagini sevyor indi jaginen kensi evlenecek yeni ahemi undu neyseeeeeeee

  • meera kendine resmen bilerek zarar veriyor ne yani baska bir tasiyici anne bulabilirdi

  • Akilandinmi sonunda gopi hanim

  • Mera ne kadar safsin yaaaa

  • Atkadaşlar çandayı gora sur yavanşi tutu miraya eziyet etirmek için aynı fikirde olanlar yorum yapsın😄😂👍❤️😁🥰😍😘

  • Bu dizi çok saçmaladı yaa😑

  • aferin gopi çok cesursun helal sana ve bu arada çanda miranın evinde kalıyordu evden kovun gitsin bir hizmetçi başka birine nasıl böyle davranır ya inanamıyorum yarınki bölümü heyecanla bekliyorum masum dizisinin büyük hayranıyım çok seviyorum hata❤️❤️❤️❤️❤️ film bittiğinde AZnets'dan eski bölümlerine bakıyorum 1 bölümden ta 435 436 bölümlere kadar hepsini izliyorum yutuptan hadi yarınki bölümü birlikte izleyelim arkadaşlar hadi bay bay

  • soru= Bir insan ömründe kac kez kacirilabilir.kac kez kaza geçirebilir.örnegini veren kokila modhi.brezilya dizilerini gecti hint dizileri.karmaşa kargaşa almiş basini gitmis.😩

  • Meera annesi gibi saf oldu

  • Aynen öyle valla müge bile çözemez biri bitiyor diğeri başlıyor

  • Aynı şadanın sesini yapmislar

  • Önüne Gelen Kokilayı Kaçırıyor😄

  • Bence chandayi gora tuttu sizce benimle ayni fikerdeyseniz+👍🏻

  • Gopi ve jaggi evleniyor😃 Jaggi gopiyi seviyor 😃 Gopi jaggiyi sadece radhika ile evlenmesin diye evleniyor😔

    • Evet cnn

  • Rashiyi özleyenler 🤧

    • Ben

  • Modileri anlıyorum sorunları bitmek bilmiyor biri gidiyor biri geliyor Ama artık uzun aradan sonra suryavanshi aailesininde sorunları başladı 😕

    • Merhaba

  • Artık su radhika gitsin😩

  • Rashi ve ahem çok özlendi😔🥺...

    • Ben

  • Olum yeni baktım da yinemi kaçırıldı bu kadın

  • 0:16 gıcık olanlar

  • Bugün ki bölüm çok saçmaydı diyenler özellikle gopi ve radika'nım heykel gibi davranması

  • Bu beladan sonra acaba ne belalar gelecek başlarına onu merak ediyorum

  • Arkadaşlar ahemi özleyen kimler

  • Şu dizinin tadı yok

  • Şu dizinin tadı yik

  • 💖😊🤩🥰😍💕❣️💞💓❤️💜🧡💚💙💛🧡🙈😊

  • Bu dizi hayatım kadar saçma 😂

    • @yıldız nasilsin yıldız hanm

    • @yıldız tşk nerden bu arada sizi tanimam a izin verir misiniz

    • Birde sizin demi hayatınız saçma aynı benm ki gibi ☺

    • @yıldız Tesekur ederim tesadüf gördum sizi selam v e emek isdedim kabalık ettiysem af ola siz nasilsiniz

    • @Volkan BeyaZ teşekkürler iyim siz nasılsınız

  • Artık bitsin cok sacma

  • Bitsin artık şu dizi bune her gün Kaos......✔️

  • Qopi:bu nikah kıyılamaz o sıra da ben:😃😄😁

  • Ama jigar nereye gitti ben onu anlamadım

    • Amerika'ya gitti mansi olayı olduğu zaman mansi yüzünden gitmisti ..dizi'den çıkmış ama finale kadar yok jigar

  • Gelen geçende koki teyzemi kaçırıyo😂🤦🏻‍♀️

  • candaya qiciq oliyorum

  • Ya ben Bi şeye gıcık oluyorum ki Radhika Modilerin evine gelmiş oyun oynuyor. Chanda da gelmiş bunlara oyun oynuyor. Lan siz kimin evine gelipde kimdin evine sahiblik yapıyorsunuz

  • 0:50 Gopi : Bu nikah kıyılamaz Jagi : neden? Gopi : Çünki bi selfie çekicez peynir diyin 📱🐒

  • Sabırla bu dizinin bitmesini bekliyoruum. Annannem tv başından kalmıcak yoksa hint dizileri yüzünden

  • 😭🥺😱

  • Jagi ile Qopi evlenecek

  • Kokilanin otoritesi eskiye göre zayıfladı,gopiyide kendi yerine vekil tayin etmiski onu hic aratmiyor😒

    • Bu kadar doğru olabilirdi 👌(◔‿◔)

  • oley jaggi ile gopi evleniyorrr

  • Ahem Modi sen disi sert adam gibi gozuksen,aslinda pamuk kalpli.Ailesi icin canini verecek kadar fedakar ve yufka yureklisin❤❤❤!

  • Bir mutlu bölümü olmadı gitti çabuk bitse

  • 👸Rashi sen bu diziye cesurlugunla,ailene olan sevgine efsane 1 tarih yazdin❤❤❤!

    • Leylam merhaba

  • Gt yapmaq isdiyen

  • Gorgusuz Jaggi ne yapti ne etti Gopiyi elde etti.Surekli kucuk emrah mooduna girerek Modi ailesini kandirip Gopi ile evlendi👏👏👏👏👏.Ee yenge hirsizindan her sey beklenir.

  • Bitsin artik bu dizi.Sacmaladikca sacmaladi yaa🤷‍♀️🤷‍♀️!

  • Kokilayı kaçırıp durmayın artık yeter ya

  • Ahemle Rashi o kadar cok ozlendi ki,yokluklari hiss edilmeyecek degil🥺🥺🥺.

  • Rashim olsaydi,zehir boceklerden temizlerdi🥺🥺🥺!

    • Evet

  • 👸Rashi sensiz buralarin tadi yok bee🥺🥺!

    • Evet

  • Efsaneler olmez tekrar tekrar yasar 🤴Ahem❤Rashi👸!

    • Evet

  • 🤔🤔🤔

  • 😂

  • @Hatice AFRA nasılsın❤

    • @Hatice AFRA iyi olurum profilin güzel beyendim cnm evde işim var mutfaka gidib yemek yapıcam cnm bay bay öptüm yoruma yazma elimde işim var bay öptüm

    • @Hatice AFRA iyim canım çocuğlarımda iyi cnm demirle öyküyü okula bıraktım babaları oları okula götürdüler bende yemek yapıyorum

    • @Hatice AFRA merhaba

  • Offff Mira yia niye bu kadar saf sın 😑

  • Ne Kadar Saçma Bir Dizi!

  • 😥😥😥😥

  • Noluyo ya..Mangeş kokilayı neden buldu ve dolapda mı buldu😕

  • Kokila hep kaçırılıyor

    • Çok lazımmış demekki

  • MASUM

  • Bence chanda telefonda gorayla konuşuyor😡

  • Yani Masum hint dizilerinde sorunu bitmeyen bir dizi olarakdan 1ci yerde alkış lütfen Modi ailesine👏👏

  • Chanda İnşallah acı bir sonun olur😡 Bugune kadar bütün kötülere acıdım ama sana asla😡😡

  • Sonunda o kendini çok zeki sanan saf Mira'nın insan Lara kanmasindan darami.ciltirti

  • Modi ailsinin sorunlarinin bittimiyor bu ne ya😕😕😕???

    • Merhaba

  • Bu ney ya gelen giden ya gopiye bulaşıyor yada aşık oluyor

  • İki evdede sorunlar bitmiyor 😟

  • Bu dızı bitsin artık ice saçmaladı

  • Bən olsaydım çandanı oracıkda öıdürüdüm 😡😠

    • aznets.info/label/pN1rbqKTnJJjmqE/video

  • Bu vaxta qədər Gopi Radakanın səsini yazıb niyə kiməsə sübut etmirdiki

  • Her gelen de kokilayı kaçırıyor🤣🤣

  • Afferin canım gopi modi 😂😍😍👏😎😎

    • aznets.info/label/pN1rbqKTnJJjmqE/video

  • Gapini güzelliği 😍😘😗

  • Ya bir günleri sorunsuz gecsin şu modi ailesin her gün sorun bunların problemlerini Müge Anlı bile çözemez

  • £ IYICE SACMALADINIZ YETER.....!!

  • Gopi Suyi Dökti ateş İçim Rahatladi Kokila kurtaldi Yarın Guzel Bir Bölüm Olucak

  • mira kendine bir bela getirdi eve miranın suçü zaten

    • aznets.info/label/pN1rbqKTnJJjmqE/video

  • Radhika belasından kurtulmak üzereler ama Chanda var sonra da Gaura ve sonra da Sameera off acaba ne zaman modi ailesi mutlu olucak 🤦‍♀️🤔😰

    • @Masum Dizisi• evet öyle bir karekter girecekmis adini bilmiyorum o yüzden sordum kim diye ..oda annesinin intikamını almaya gelecekmis 😃😃😃😃 finale kadar hep intikam izledik

    • Sameera Ahemin eski sevgilisi Anita varya onun kızı

    • Sameera kim düsmanda bitmiyor dizi'de??

  • Sonunda Gopiyle evlenicem😌

    • aznets.info/label/pN1rbqKTnJJjmqE/video